Kronen Facility Management: Vi kan hotell!
Kronen Facility Management er et ny oppstartet firma som driver innen renhold på hotell. Som en del av Kronengruppen AS har vi det overordnete ansvaret for renhold på de 5 hotellene i gruppen. Selv om vi er en ung organisasjon, har våre ansatte lang erfaring fra både renhold og hotelldrift.
Med direktetilgang til hotellenes bookingsystemer kan vi følge booking mønsteret daglig og dermed tilpasse bemanning på best mulig måte.
VÅR VISJON
Kvalitet å være stolt av – medarbeidere som trives – til konkurransedyktige priser
Mangfold
Vi er et flott, internasjonalt team med ansatte fra 11 nasjoner. Noen har vært i konsernet i over 12 år, andre har nettopp kommet til Norge og funnet seg noen gode kollegaer i våre rekker. Vi samarbeider tett med NAV for rekruttering av kvalifiserte medarbeidere, men også for å gi noen litt starthjelp.
Våre ansatte har norsk eller engelsk som arbeidsspråk, dette også for å sikre god kommunikasjon med hotellresepsjonene i en travel hverdag.
Vår husøkonom assistent sørger for at alle ansatte får god opplæring, og på denne måten kan yte kvalitet, holde effektiviteten oppe, men samtidig sørge for god arbeidsflyt på en ergonomisk riktig måte.
Kvaliteten å være stolt av
Våre ansatte legger sin sjel i et topp resultat – og har øye for detaljer!
Vi har utarbeidet metodekort som brukes i sammenheng med ukeskontroller på hotellrommene. På den måten sikrer vi alle at ingen krik eller krok blir glemt.
Som en miljøbevisst bedrift bruker vi kun renholds midler som er svanemerket, samtidig som vi prøver å begrense bruken av såper generelt.
Vi tilbyr blant annet:
Renhold på rom og fellesarealer
Periodisk renhold
- Innvendig vask av vinduer
- Rens av sluker og ventiler
- Vask av tak, vegger, lister og overflater
- Avfetting/avkalking av dusjer og sanitærområder
- Vask/rens av tekstiler på hotellrommet
Smittevask
Rapportering av mangler og avvik på rommene (vedlikehold)
Interessert?
Som ny kunde vil ditt hotell betjenes av et fast crew som er trent til stedet og rutinene der. Hotellet vil også tildeles en teamleder, som tar seg av bestillinger og den daglige driften. Vår husøkonom assistent tar seg av kvalitetskontroller og opplæring, for å sikre en jevn og høy kvalitet.
Vi vet at hotellbelegget kan endre seg i løpet av bare noen få timer – så fleksibilitet er nøkkelen! Våre teamledere holder tett dialog for å sikre tilstrekkelig bemanning, så ditt hotell har rene rom å leie ut til enhver tid.
Vi skreddersyr individuelle tilpasninger til ditt hotell:
- Metodekort for optimal kvalitetskontroll
- Daglig oppfølging på bemanning i en rask skiftende hotellhverdag
- Ukentlige kontrollrunder
Alt dette for å sikre den beste kvaliteten til DINE gjester.
Velkommen som ny kunde hos Kronen Facility Management.